Peerfekt ------ Kaast

Heeej allihopa...
va ska ja säga vaknade hur bra pigg o glad som helst.. allt känndes bara underbart ( förutom att jag hade lite ont i ryggen ) men ´så småning om gick det över..

Tiiillsssss  Miina PMS ryck kom tillbaka.. samma lika suur o grinig o efterbliven som igår kväll...
Pallaaaaa me  miig asåå... 

allt känns ba skit o skit o skit.. de enda som kanske skulle kunna få mig påå lite bättre humööör är
Marabouuus choooklad hel nööt :$ lr apelsin krokant... m enery driicka, lr CooOoOOla MKT Kooolsyra ( helst buurk )

nu ska ja äta  lite oooooooooooooooooooooooooooooooooh va sur ja känner mig !




juste la aldrig upp bilden på mina nya skor  igår , sååå här kommer den !!!Snygga Oh ja väät





oo häär e maten ja äter nu----->gööötiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0