väldigt segt !

Neeeey ! de blev ingen sova nää.. de blev dra t willys köpa hår färg o hals tabletter haha...
just nu håller jag på att färga det , ( IGEN ) färgade för 2 veckor sen gamla vanor coming back !!!
haha sååååååå vi får se hur d blir?!?!   snyggt like always i think haha
C. YOOOOOOOOOOU FOLKET



Dagen började med att jag fick gå upp vid 8 för att lämna min lillebror på dagis. Sedan  gick jag hem o bara dega. satte mig vid datorn satte på musik o lade mig i soffan för o chilla...
Där satt ja tills halv 12 o kolla på en massa serieeer ... ( LIV ) ... NEJ haha...

sedan städa jag lite , tog en dusch , gick te min granne chilla lite där o tillslut gick jag hem.. klockan hann bara bli halv 3 haha . 

Sedan har ja inte gjort såå mkt suttiiit hemma o snuuvat. HATAR ATT VARA FÖRKYLD kan inte dennna jävla förkylningen försvinna.. =( de e så juu triist .. o min hals e så förstöörd....  o ja bara klagar o klagar.....

och nuuuuuu funderar jag på att lägga mig händer ju endå inte ett piss,,, FUCKING BORRING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0