uttrååkd

Maaj gaad va uttråkad man kan vara.  Vill ha ett JOBBB hur svårt kaan de va o hitta ett egetliigen....

Assåå guud va jag saknar er jäävla rysssar need u verkligen biitches , våga åka utan mig igen haha .. Ångrar verkligen attt jag inte åkte meed er till ryssland  de hade varit helt C.R.A.Z.Y haha shiit ... well nuu e  d inte mkt kvar ju nästan så att jag räknar dagarna  haha big lööv till er tjajuur (L)...

Förövriigt Såå är det  underbaart att bägge datorerna funkar nu ooooh  , VIRUS är bara så otroligt jobbiigt. SYKOOOS...
musik musik musik , tankar , känslor mMmM.. De gillar man * Ibland *

Nuu skaa ja fortsättaaa me tankarna som far i huvudet o drömma mej bort tack vare musiken.. LÖVLI..... it feels just like this picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0