Chäänare

Uff de va fan inte igåår..Heejjsan allihoppa...
Jaaaa de har hänt en hel del faktist  ska inte ta upp allt , men igåår så var jag i varberg träffade brushan och hans tjej vi promenerade i centrum tittade på marknaden som fanns , sedan gick vii och åt i campino tvär gott..
Sedan cylade vi ( han skujtsa ) mig till apelviken , där hade hans bruud o hennes famely en husvagn haha fan va fett..!!
vi sola bada kanoon vääder . Ahh Francoo kul o umgås m dej , ta gien tiden , vi ar   glidit ifrån varann en hel del men nuu kommer d bättre tider verkar det som =)...
 seenare på eftermiddagen åkteeee jag hem soov lite ooo sedan va de upp igen

gick ut vi 11 o där satt ja till kl 05 vi varjerade platser ett fler tal ggr men kul va det..
Haha att man kan ha så kul me grabbar asås de helt sjukt. de va såå jävla länge sen ja umgiick såå , nu e d ju en ny generation men kul har jag i vilket fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0