MuuuuMS*

Heeeysan allihoppa...
 Ooou Idag vaknade jag väldigt Tidigt runt 8.. Ganska jobbigt , sovit ganska så oroligt de senaste dagarna  why ? dont know faktist..  sedan tittadeee jag på min favoo serie¨från 9 - 10 sen en annan från 10 - 11 käkade lite sen nästa seriiie från 11.30 - 12.30 haha o deee sååå de rullar vareenda da .. fast då brukar ja missa 1..a serieeen runt 9 haha..
En jäävla massa serien faktist.. ( spanska ) ...serier..

Jaaa sedan juuuste vid 10 där emeelan bakade jag faktist en äppel paj fan va äcklig den blev haha både den o vaniljesåsen blev fuckt up!! =/

nåvääl, efter sista serien tog ja på mig o gick o handla lite för o göra mat, idag blev d tacopaj..
MuuuMs såå jävla gott gud asså.. Adooo älskade den, men menst av allt älskade jag min grekiska sallad men den goooda dressiingen uuuuuffffff min mun blir vatten bara jag tänker.. Åt färdig för bara ngn stund sedan.. 

Såå time to take a shoower kanske skriiiver senare Ki$$$$$  my lovely Peoplee.. 



Dageeens*
AKON Be With You
: KERI HILSON - KNOCK YOU DOWN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0