Helloooooo darlingar...

Woow vakna runt 10 o har  fasnat på musik och en tjejs blogg.. Faktist intresaant...
Så nu ska ja engagera mig lite mer i min blogg haha ...

Ahh har ångest över mitt håår vet inte va jag ska göra me de längre.. Lr vilken färg ja vill ha..
 Färga den i b örjan på ljuni.. Då gjorde jag massa slingor.. sen i slutet färga jag de rött..
hade de i ca 2 vceckor sen färga jag de igen brunt..  o häromdagen gjorde jag slingor igen.. Men de blev Fiiifty fifty bra haha fuck oxo.. Såååå nu måste jag fixa t de men vill nog ha mörkt igen.. lr permanenta mig..

Fåår ta mig en tripp te frissan på måndag thats it!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu ska jag äta o duscha Peace n Lööööööööööööööv

Häär kommer 2 riktigt HETA brudar sjukt avensjuuuk !!! 
 
             Fett najjs linsday Lohan...
Koollaa på dej you just soo fine !! love uu

                                 Just loove u , look at u .. Soo Perfekt
Linsday u soo perfeekt avgudar deej  4 real !!!!

                              Thiiink soo Den här färgen hade varit perfekt för mej ... Friissan friissan friiissaaan!!!!
Deeeeeeeeen häär LOOKEN SÄGER JA BA BARA .. LÖV U  HEAR!!!! FRISSAN FRISSAN FRISSAN NEXT !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0